Mauritius Villa Boutique Le Récif - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Mauritius Villa Boutique Le Récif - Reisverslag uit Grand Baie, Mauritius van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Mauritius Villa Boutique Le Récif

Door: Rene Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Rene

25 Juli 2015 | Mauritius, Grand Baie

Vanmorgen druilerig begonnen vandaar even een update vanuit het mooie Mauritius.

Het was zaterdagochtend 05:00u wekkertje liep af, en dat op vakantie, maar het is voor het goede doel. Richting Mauritius, lekker douche gehad en om 06:00u in de lounge van het Aviator hotel waar we met de shuttle naar het vliegveld gebracht zouden worden. Zo gezegd zo gedaan, keurig op tijd ons afgezet bij vliegveld Johannesburg. Inchecken bij British Airways, bij een verschrikkelijk chagrijnig mens, maar dat kon de pret niet drukken. Ze dachten nog ff geld aan ons te verdienen, maar hé!!!! wij zijn nederlanders. De beautycase moest apart betaald worden. Gelukkig hadden we een kleine koffer en daar paste de BC precies op en deze laten sealen. We waren wel iets geld kwijt maar minder dan aan BA. Mens zat ons spookachtig aan te kijken maar we bleven onder het gewicht en de 2 stuks bagage geseald werd ÉÉN.
In ieder geval na de nodige formaliteiten richting de gate en keurig om 09:05u richting Mauritius. Oud vliegtuig maar mooie en rustige vlucht en wat scheelt..... Het vliegtuig zat niet helemaal vol.
Keurig op tijd door de douane in Mauritius en dan komt het spannendste, tenminste vond ik, staat Arvin onze taxi chauffeur wel of niet op ons te wachten. Gelukkig die stond er en na een rit van ca. 1 uur in de luxe villa aangekomen. Het huis was natuurlijk leeg geen boodschappen dus maar even naar de supermarkt getogen. Arvin was zo vriendelijk er ons af te zetten, maar we moesten wel terug lopen. Robbert bleef achter en wij met volle tassen terug richting het huis. Aangekomen bij het huis stond er een heerlijke verrassing, overheerlijke witte wijn met overheerlijke cake bij de bakker vandaan. Dit was verrassing nummer drie, benieuwd wat ons nog meer te wachten staat!!!!! Onder het nuttige van deze overheerlijke witte wijn werd ons medegedeeld dat maandag er een privé kok komt en voor ons bij de villa een overheerlijke maaltijd gaat bereiden. Gaaf en erg leuk allemaal achter onze rug om geregeld. Maar dan zijn de verrassingen des te groter.........
In de avond toch ook overheerlijk gegeten bij een pizzeria, die was echt goed, en beetje op tijd bedje in.

Gisteren weer fris en fruitig opgestaan en de omgeving verkent. Op zich zit je overal dicht bij maar met de voet is alles toch een stukje lopen en zoeken. In ieder geval we hebben strand gevonden en even heerlijk genoten van de schitterende blauwe zee en heerlijke temperatuur. Kijken of we dit laatste weekje nog een beetje tot rust kunnen komen!!!!

Vandaag is het alweer maandag de 27e juli en opgestaan met regen, maar dat scheelt in deze omgeving. Kort buitje en daarna schijnt het zonnetje weer. We gaan voor vandaag plannen maken en moeten uiterlijk om 17u thuis zijn. WANT!!!!!

• 27 Juli 2015 - 11:42

Pa En Ma , Oma En Opa.:

Beste lieve kinderen,
    De tijd gaat toch wel snel. 14 dagen zijn er al verstreken nu is het nog genieten van het mooie Maurisus.
    de snoeppot in jullie huis slinkt ook hard. Het is hier klote weer regen , harde regen, zeer harde regen.

Geniet nog een week en vandaag type je pa en vanaf morgen je MA

Liefs en groetjes van Oma en Opa en Pa en Ma

• 27 Juli 2015 - 11:57

Ma Pa:

Hay kinderen en kleinkinderen
    Wat een mooie vakantie hebben jullie ,en ook nog eens met geweldige verrassingen.
    Pa heeft al gereageerd hopelijk is die al binnen.het weer is hier balen .
    Geniet van de rest van de week.
    Liefs en groetjes o pa o ma xxx

• 27 Juli 2015 - 12:53

Yvonne De Ruiter:

Hoi kanjers!

Geniet telkens weer van de reisverslagen

• 27 Juli 2015 - 13:27

Pascale:

Dag meultjes.... Wat heerlijk zo'n paradijsje op aarde haha
    Geniet van jullie privé diner vanavond! Dat lijkt me helemaal super tof! We willen graag een verslag EN foto's haha. Liefs uit Frankrijk!

Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Totaal aantal bezoekers 20233