Town and Country Lodge Middelburg / eerste dag - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Town and Country Lodge Middelburg / eerste dag - Reisverslag uit Middelburg, Zuid-Afrika van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Town and Country Lodge Middelburg / eerste dag

Door: René Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Rene

12 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Middelburg

We zitten in Zuid-Afrika en we hebben wifi!!!!

Zaterdagochtend 11 juli 2015 om 09:45u richting Dusseldorf getogen om daar het eerste deel van de route te gaan ondernemen.
Met de A-380 van Emirates naar Dubai, mennnnnn wat een bakbeest van een vliegtuig is dat!!! Maar erg gaaf om in te vliegen, dat zo'n gevaarte in de lucht gaat en blijft. Dubai een tussenstopje gehad en onze ogen op Dubai airport uitgekeken. Mooi vliegveld, maar de vermoeidheid begon wel al een beetje toe te slaan. OM 23:55u Geland op Dubai en 04:40 (Dubai tijd) doorgevlogen met Boeing 777 naar Zuid-Afrika Johannesburg.
In Johannesburg aangekomen waren alle koffers er, zucht van verlichting. Monique zat in vliegtuig naast iemand die vertelde "het wil nog wel eens verkeerd gaan met die koffers!!!!" Gelukkig niet en zelfs ophalen van de auto ging in één keer goed. En toen de uitdaging van Afrika, links rijden. Gelukkig hebben we 5 chauffeurs in de auto en is het elkaar tijdig waarschuwen. Tis enorm wennen rechts zitten en links rijden, maar het is te doen. Knop om en doorgaan....
Vanmiddag helemaal kapot van de reis aangekomen in Middelburg, rustig plaatsje buiten Johannesburg en net even hapje gegeten. Nu voorbereidingen treffen voor de reis van morgen richting Pelgrimsrest via de Panoramaroute en voor vanavond op tijd slapen om morgen uitgerust aan het echte avontuur te beginnen.
Veel lees plezier en mocht je het niet willen lezen dan heb je één hele bijzondere toets op je toetsenbord hahahahaha

Zodra we weer wifi hebben komt het volgende verslag voor nu fijne avond en wel te rusten.

Groetjes vanuit Zuid-Afrika,
Robbert, Sandjay en René en
Monique en Dyanthe.

• 12 Juli 2015 - 19:50

Pa Ma:

bedankt voor verslag gelukkig alles goed gegaan !! De foto 's lukte niet dat is jammer maar we vragen het wel aan de kinderen .liefs en tot schrijfs .Pa Ma

• 12 Juli 2015 - 22:01

Fam J.G. De Boer. :

Fijn dat alles goed gegaan is , zijn nieuwsgierig naar de verdere verhalen.

Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Totaal aantal bezoekers 20328