Key Largo --> Key West - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Key Largo --> Key West - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Key Largo --> Key West

Door: meultjes

Blijf op de hoogte en volg Rene

18 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hi Folks!

Aangekomen vanmiddag in hotel Dubbel Tree Grand Key Resort... hebben we de kamer gekregen die mn vader zo graag wilde: uitzicht op het water.. als je naar rechts kijkt zie je 3 m2 aan zwembad en een beetje zand (zodat het hier wat op het strand lijkt)!

O ik zie nu dat na 2 mojito's de hotelnaam ineens is veranderd van Double naar Dubbel..

Het was een schitterende route over lange bruggen..aan allebei de kanten prachtig blauw water met eilandjes!
Vanavond met de gratis shuttle bus richting down town Key West en de sfeer is daar super! Veel leuke barretjes en leuke winkeltjes (voor mn moeder en mij dus een must--> morgen zijn we dr weer..helaas voor paps en sandjay ;))
Morgen ook nog naar het zuidelijkste puntje van Amerika waar we een ton op de foto schijnen te moeten zetten... Ook kunnen we daar als het goed is een mooie zonsondergang zien, tenminste..als die een keer gaat schijnen...maar volgens mn vader is dat niet zo in amerika en mogen we niet meer mopperen of kijken naar het weerbericht! We moeten geduld hebben tot Curacao.. daar schijnt het zonnig te zijn en minder bewolkt( niet dat dát moeilijk is..want hier is veeeeeeel bewolking)..we will see!
Het mag de pret niet drukken want ze hebben hier heerlijke drankjes en wij hebben het prima naar ons zin !!

Slaap lekker nog even..en al bijna goedemorgen voor jullie! Mn mam en ik drinken ons mojito op en gaan dan ook lekker ons bedje in!

Liefs en xxxjes vanuit het bewolktovergoten Key West:)!

Ps. ik moet even zeggen dat mn pap en sandjay hier niets mee te maken hebben en zich volledig distancieren ( heel moeilijk woord op dit moment hahahahaha) .. want volgens hun is het heerlijk weer en is er niks mis met wat bewolking!

PsPs. Robbert , ik hou van je en mis je..nog steeds:)!

  • 19 Juli 2010 - 07:50

    Gerrie:

    Hai daar aan de andere kant, ik merk dat Dyanthe het roer in handen heeft wat schrijven betreft. Gezellig al die verhalen! Die coctails brengen wel wat teweeg zeg,ha,ha.Wij hebben een muziekvol weekeind gehad,jammer dat t weer voorbij is. Gistermiddag naar Amersfoort geweest, Trudy vierde dr verjaardag, gezellige drukte, iedereen die niet op vakantie was, van ons, was er. Monique,gefeliciteerd met je zus. Gr.uit een zonovergoten Papendrecht. Dikke kus

  • 19 Juli 2010 - 08:52

    Ma & Pa:

    Beste Rene, als ik zo de verhalen lees dan moet er toch een zekere medelijden naar jouw bij.
    Volgens mij heb je het zwaar, de vrouwen vermaken zich en proeven van heerlijke drankjes en spreken wartaal en dat moet jij allemaal handelen. Heel veel plezier ermee, sterkte en neem af en toe zelf ook wat. Ook de groetjes van Ma en kusjes voor allemaal.
    Pa

  • 19 Juli 2010 - 11:20

    Elles:

    Heey!
    Luie Luitjes, tenminste van luieren komt weinig terecht als ik het zo leest, maar neem niet weg dat jullie er uithalen wat erin zit.En genieten er volop van.
    Heeel veel plezier en geniet ervan. Vele groetjes van ons xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

25 jaar getrouwd, Florida en Curacao

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2010

Vlakte van Hato en afkoelen bij Porte Marie

03 Augustus 2010

DaaibooiBay

02 Augustus 2010

Zeilen naar Barbarabeach

01 Augustus 2010

Mambo Beach

31 Juli 2010

Onze duik onder water...
Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 20349

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

30 jaar getrouwd, Zuid Afrika en Mauritius

22 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Thailand 2012

12 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

25 jaar getrouwd, Florida en Curacao

Landen bezocht: