Nog een daagje Key West - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Nog een daagje Key West - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Nog een daagje Key West

Door: meultjes

Blijf op de hoogte en volg Rene

19 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Na het luchtige verhaal van de dames gisteren, maar weer eens een verhaal van papa's hand :-).
Als je van cubaanse invloeden houdt en van de oude stijl van woningen dan ben je hier aan het goede adres. In elke straat klinkt wel de reggea van de muzikanten die in de verschillende cafe's spelen. Is echt een heel gaaf sfeertje.
Vandaag dus nog een daagje in Key West gebleven. Vanmorgen op ons gemak ontbeten en met de shuttle van het hotel naar het strand. Heerlijk een paar uurtjes relaxen in plaats van wederom van stad naar stad te rijden.
Na heerlijk op het strand te hebben vertoefd zijn we vanmiddag naar ons hotel terug gegaan, nog even heerlijk in het zwembad gelegen en toen met de shuttle terug naar Key West. We hadden de verplichting om een foto bij de TON te maken. Het zuidelijkste puntje van Noord Amerika en waar de suggestie wordt gewekt dat je met mooi weer Cuba kan zien. Dit alles bleek niet waar te zijn. Maar als echt Hollanders naar de TON gegaan, via het huis waar Ernest Hemmingway gewoond heeft naar ons restaurantje gelopen. In die hitte was dat echt zweten en niet echt een feest. Aangekomen in het restaurant lekker, prijzig, gegeten en daarna ...........
Oh ja, naast het zien van de TON moesten we natuurlijk ook hier de zonsondergang bewonderen. Hij was echt mooi en een trekpleister van jewelste, met straat artiesten, muzikanten en kleine kraampjes om wat te kopen.
Nu zijn we weer in de hotel kamer en is er wederom een tropisch buitje losgebarsten. Morgen naar onze laatste bestemming in Florida, Miami.

Groetjes en mocht je interessen hebben om wat foto's van onze trip te bekijken dan kun je deze zien op:

Groetjes en tot het volgende reisverslag.
Rene, Monique en kids.

• 20 Juli 2010 - 07:33

Pa& Ma:

Hai moredysa Lekker dagje strand heerlijk na de vele indrukken die jullie nu al opgedaan hebben.Het gaat hier steeds een stukje beter pa zijn been gaf de meeste zorg .Maar nu ziet het er goed uit.De zon doet hier nog steeds zijn best.Morgen gaan de Kootjes op vakantie het is stil hier.Het weekend gaan we voor het konijn zorgen want Gerrie gaat naar de bruiloft van Kees .Verder heb ik geen nieuws,als jullie nog veel Vakantie plezier te wensen.Heel veel liefs en xxxxxx Ma En ook van Pa

• 20 Juli 2010 - 09:26

Gerrie:

Hai daar aan de andere kant, buiten de Cubaanse muziek, hebben jullie ook een goeie Cubaanse sigaar kunnen scoren? Ik zie jullie al zitten op t strand, paffend aan zo'n dikke vers gedraaide Cubaan. Wat de TON is ga ik even opzoeken hoor. Hier nog steeds heet, maar we klagen niet hoor, is best lekker zo! Veel plezier en op naar Miami!! Gr. en dikke kus

• 20 Juli 2010 - 18:48

Mariella En Kootjes:

Kijk nog steeds iedere dag naar jullie verslagen. Wij gaan morgen een stukje touren naar Millau en daarna donderdag door naar Pals. Andere vakantie dan die van jullie maar gaan ervan genieten. Blijven jullie dat ook doen!!! Ik kijk nog even jullie foto's en dan gaat de computer voorlopig uit!!!

Diike XXX

Mambo Beach

31 Juli 2010

Onze duik onder water...
Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Totaal aantal bezoekers 20347