Van Key West naar Miami Beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Van Key West naar Miami Beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Van Key West naar Miami Beach

Door: meultjes

Blijf op de hoogte en volg Rene

20 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

It was a long drive to Miami Beach.....
Maar wat een schitterende rit, van Key West naar hier, Collins Avenue in Miami Beach.
Wel weer een hele andere wereld wanneer je Miami komt binnen rijden, giga skyline en huizen en boten om van te watertanden..
Al een glimp opgevangen van Lincoln Road en het bordje van Ocean Drive gezien, is hier vlakbij..René kan niet wachten tot morgen..gaat ie hopelijk eindelijk dan eens mooie babes zien..schijnen daar in overvloede aanwezig te zijn:-)
Het is het laatste hotel in Florida waar we verblijven, is ook wel het minst luxe, maar dat zal ook wel de omgeving zijn, om ons heen is het duur, duurder, duurst. Net toen we in het zwembad lagen , konden we elkaar even niet verstaan, doordat er een auto het gas intrapte...jullie kunnen wel nagaan dat dit geen C1'tje was, hahaha
Daar bij jullie is de nacht weer begonnen, wij gaan er zo op uit om een (betaalbaar:-)) happie te scoren. blijft wel een beetje vreemd hoor, de gedachte dat bij ons de tijd heel anders loopt dan bij jullie.
Hopelijk gaan we de indrukken beleven die we van Miami verwachten en dan op naar een heerlijke twee weken op Curacao...hebben er zin in!! maar DAT zal niets nieuws zijn!
Lieve groetjes van ons,xx




  • 21 Juli 2010 - 07:32

    Pa & Ma:

    Hallo kids Monique als er mooie vrouwen zijn moeten er ook mooie mannen zijn.Kijken mag goed van mij he!!!Mariella de Kootjes dus zijn vannacht vertrokken naar Spanje. Krijgen net een sms dat het rond Parijs regent.
    Geniet van de laatste dagen in Miami,en straks op naar Caracao !!Ma

  • 21 Juli 2010 - 18:56

    Pa & Ma:

    Beste Meultjes,
    morgenochtend zullen we jullie reisverslag weer met groot genoegen lezen.
    Maar ondanks onze reactie vandaag willen we jullie een goede laatste dag in Miami wensen en bovenal een goed vertrek en een goede vliegreis en een fijn begin in Curacau.

    We zullen wel merken of de ICT service op Curacau net zo goed is als in de states.
    Heel veel groetjes en kusjes en een goede reis, van Ma & Pa

  • 22 Juli 2010 - 18:51

    Ilonka:

    ondertussen volg ik ook jullie reisverslagen, leuk hoor!!! alleen vraag ik mij wel af waarom het bruidsmeisje (nu al een grote meid) niet mee mocht... :-) xxx

  • 22 Juli 2010 - 19:20

    Gerrie:

    Hai daar aan de andere kant, nog even een berichtje hiervandaan. Morgen gaan we om 11.30 richting Hellevoetsluis, ben best nieuwschierig hoe alles gaat lopen. Het kado is helemaal geregeld, Rikie en ik zijn goed geslaagd! Jullie horen het wel en misschien zien jullie het ook nog eens. Dus even geen berichtje van mij, maar zondagavond of maandag ben ik weer benieuwd naar jullie belevenissen op Curacau! gr. en dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

25 jaar getrouwd, Florida en Curacao

Recente Reisverslagen:

04 Augustus 2010

Vlakte van Hato en afkoelen bij Porte Marie

03 Augustus 2010

DaaibooiBay

02 Augustus 2010

Zeilen naar Barbarabeach

01 Augustus 2010

Mambo Beach

31 Juli 2010

Onze duik onder water...
Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 20332

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 02 Augustus 2015

30 jaar getrouwd, Zuid Afrika en Mauritius

22 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Thailand 2012

12 Juli 2010 - 06 Augustus 2010

25 jaar getrouwd, Florida en Curacao

Landen bezocht: