Eerste dag curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Eerste dag curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Eerste dag curacao

Door: meultjes

Blijf op de hoogte en volg Rene

22 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Ayoooooohhhhhh dushi's!

Daaaaaar zitten we dan he.. met onze bruine billen op het óo zo prachtige eiland curacao.
Na 2 heéerlijke nachten in Miami, nu heerlijk rustig en relaxedddd op de antillen aan het chillen..en dat is lekkkuurrr.

Miami wass echt gewéeldig en veel van die mooie limo's gezien noh!grooooot dat ze waren, maar of er iemand uitstapte..neeee die bleven lekker luiii zitten in de auto, misschien waren het bekende sterren van de antille vandaan:) Verdur nog wat opgestoken van die práachtige lichies tijdens art deco at night!
1 ding weten we nu ook wel he.. het kan réeeegenennn in miami, réeegenen.. zelfs de stringetjes en boxers waren zeikkkkwaáternat!
Vanmorgen vroeg opgestaan en ook het hotelpersoneel daar in het dorchester leefden zich in als antiliaanse mensen..ze belden te laat noh:)

Vlucht ging voorspoedig, maar we zijn al wel een koffer kwijt! Nu maar hopen dat hij vanavond of morgenochtend wordt gebracht..want laat dat nou net de koffer zijn met kleren voor dit praaachtige eiland!

ons eerste indruk hier is geweeldig en zelfs onzee lieve avonturier sandjay kan zijn gelúuk niet op: kokosnoten hangen hier láaag, dus hij kan ze plukken joh! hij heeft de tweede al bijnaaaa te pakken..maaar alles relaxedddd, want het is waarumm!

zo lekker eten bij de pizzaria..niet echt van de sferen hier, maar is het enige op loopafstand en we hebben nog geen auto! wel erg lekker en ik heb er al een week trek in haha(A)

nou dushi's in nederland.. het was weer leuk om even gekletst te hebben en we zullen jullie snel meer laten weten..wel alles op het gemakkie want dat is de stijll hieeeer

Hele lieve groetjes & xx

Robbert : i loveeee you:)!

Ps. jullie moeten er zelf een antiliaanse draai aan geven, want die spreken wij hier wel uit zo in t appartement..maar excuses voor het gebrekkige accent..we hebben nog niemand van hier gesproken, alleen nederlanders;)!

• 23 Juli 2010 - 07:41

Opa Oma:

Hay Dyanthe en Meultjes Jullie zijn op Dushi Corsow en de taal al aardig MAAAAAAAgtig alle gekheid op stokje vervelend dat jullie een koffer kwijt zijn hopelijk is het tijdelijk.Op de foto's te zien is het zo'n grote die jullie pas gekocht hebben Hier alles oke en genieten iedere dag van jullie berichtjes en foto's.Hardstikke bedankt daarvoor.
    Liefs en xxx O(pa) O(Ma)

Mambo Beach

31 Juli 2010

Onze duik onder water...
Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Totaal aantal bezoekers 20342