Dag 19 van de vakantie en een Rustdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu Dag 19 van de vakantie en een Rustdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rene Vermeulen - WaarBenJij.nu

Dag 19 van de vakantie en een Rustdag

Door: meultjes

Blijf op de hoogte en volg Rene

30 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag even rustig aangedaan na alle ervaringen en drukte van gisteren. Sandjay is ook weer helemaal tot rust gekomen.
Op de rustdag zijn de dames Willemstad in gegaan, wilde nog even op de ladies way shoppen.
De mannen daar in tegen zijn naar de zoutpannen gegaan. Is een natuurgebied vlak achter De Plantage en er zitten Flamingo's.

Vanmiddag nadat de hele family weer verzameld was lekker nog even aan het zwembad gelegen. Omdat het zo verschrikkelijk benauwd was vandaag om 16u in de auto naar het souvenirs zaakje gegaan en daar rondgekeken. De winkel zit op een schitterende locatie met uitzicht over het Spaanse water. En ja, natuurlijk even doorgereden naar het Spaanse water en voor maandag een zeilbootje geregeld. Een sentauer, klein open bootje met als bestemming Barbara beach. Ben benieuwd of het nog steeds zo idyllisch is als vroeger.

Nu lekker aan de koffie en dan naar bed. Morgen redelijk vroeg uit de veren want we gaan duiken bij het Tuk bootje.

Groetjes en tot de heel snel.
Rene.

PS: zag dat ik dag 10 in Miami miste vwb de foto's. Dit is hersteld te zien op internet.

• 31 Juli 2010 - 07:57

O(PA) O(MA):

Hai kids Defoto's van de natuur gezien dat jullie de parkiet van daar gezien hebben ,wij zagen ze niet vaak wel hagedissen daar hadden we hele kolonieees van.Dat jullie gaan zeilen op het spaanse water helemaal mooi kan je zo naar Barbera Beach de woonboten schijnen er niet meer te liggen.Geniet van de onderwater wereld dat is natuurlijk schitterend en een beleving op zich.Groetjes en xxx van ons

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mambo Beach

31 Juli 2010

Onze duik onder water...
Rene

Leuk dat je ons dagboek gaat volgen. Onder het mom belofte maakt schuld gaan we deze reis maken. Eens op een mooie dag heb ik tegen mijn dochter geroepen, als je moeder en ik 25 jaar getrouwd zijn gaan we naar Curacao. Waarom Curacao zou je zeggen??!! Toen ik 6 jaar oud was heb ik daar 3 jaar gewoond en neem ik mijn gezin mee alwaar ik 3 fantastische jaren heb gehad. Monique gaf aan als we dan toch aan de andere kant van de oceaan zitten, waarom dan niet gelijk Amerika meenemen. Zo gezegd zo gedaan. We starten in Orlando en zakken via de (BP-Oil)West kust naar de keys. We eindigen in Miami alwaar we het vliegtuig richting Curacao nemen. Op Curacao zullen we 2 weken verblijven alwaar we uitrusten van de 11 daagse reis door Florida en op Curacao veel willen bezichtigen van waar ik geleefd heb. We veel gezeild hebben en genoten van de zon, schitterende onderwater wereld en natuurlijk zeilen. Al met al een 25 jarige reis om nooit te vergeten. Groetjes en veel leesplezier, ReMonDySa.

Actief sinds 28 Juni 2010
Totaal aantal bezoekers 20329